Reklamacja
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać na własny koszt do Hurtowni reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
Hurtownia ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Hurtowni ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Hurtownię takiej opinii.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Hurtownia.
Zwracany produkt powinien być czysty, oraz zapakowany w sposób, który uniemożliwi jego uszkodzenie.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Formularz
SAC PROJECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Mączna 55
42-202 Częstochowa
email: hurt@paluma.pl
tel.: +48 530 890 623
|
...................................., dnia ...................
|
Imię i nazwisko konsumenta (-ów)
|
....................................................................................
|
Adres konsumenta (-ów)
|
....................................................................................
|
Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Niniejszym zawiadamiam, iż w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego / świadczeniem usług elektronicznych *) przez Sprzedawcę w ramach Sklepu składam reklamację dotyczącą usługi:
Nazwa usługi:
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
Opis problemu:
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
Z poważaniem
.....................................
* niepotrzebne skreślić